مقالات کاربردی

13 بهترین ایده دکوراسیون اتاق خواب + تصویر

ایده خاص برای دکوراسیون اتاق خواب

نداشتن ایده دکوراسیون اتاق خواب یکی از مهم‎‌ترین چالش‌های افراد در چیدمان منزل است. از عدم هماهنگی بودجه برای این کار گرفته تا ترس از دمده بودن و تکراری شدن ایده این نوع دکوراسیون، باعث شده افراد ایده‌های خود را عملی نکنند. در این مقاله با معرفی 20 ایده دکوراسیون اتاق خواب قرار است به شما جرئت ایده‌پردازی و خلاقیت، و پیاده‌سازی آن‌ها را بدهیم.

ایده دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب جایی برای رفع خستگی و بازیابی انرژی جسمی و روحی افراد است. پس می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین نقاط منزل شماست. شاید در نگاه اول چیدمان آن بسیار ساده و راحت به نظر برسد؛ اما وقتی وارد جزئیات می‌شوید می‌بینید که چیدمان اتاق خواب اصول و قواعد خاص خودش را دارد که نباید از آن‌ها غافل شد. قواعدی که مربوط به موارد زیر هستند:

  • نورپردازی
  • انتخاب و هماهنگ‌سازی رنگ‌ها
  • انتخاب و هماهنگ‌سازی اکسسوری‌ها با لوازم اصلی
  • سبک چیدمان لوازم اصلی و فرعی
  • نوع چیدمان باتوجه به متراژ اتاق خواب
  • و …

که در این مقاله به‌صورت کلی تمام فاکتورهای مهم برای چیدمان اتاق خواب را در نظر گرفته‌ایم؛ تا:

  • شما هم بتوانید تنها با یک نگاه به تصاویر اطلاعات زیادی کسب کنید.
  • با دیدن تصاویر این مقاله خلاقیت خود را به چالش بکشید و آن را با ایده‌هایی که خودتان دارید ترکیب کنید.

اگر میخواهید در مورد دکوراسیون اتاق خواب کوچک پسرانه یشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله دکوراسیون اتاق خواب کوچک را مطالعه کنید.

  0 تا 100 انواع دکوراسیون داخلی به زبان ساده + معرفی 7 سبک

ایده خاص برای دکوراسیون اتاق خواب جوان و نوجوان

ایده برای اتاق خواب چگونه باید باشد ؟ جوانان و نوجوانان نسبت به دیگر گروه‌های سنی، زمان بیش‌تری را در اتاق خواب‌شان صرف می‌کنند. ازطرفی آن‌ها در برهه‌ای از زمان هستند که دل‌شان می‌خواهد به دیگر اعضای خانواده اعلام استقلال کنند و حریم خصوصی خدشان را داشته‌باشند. بنابراین لازم است دکوراسیون اتاق خواب جوان و نوجوان طوری طراحی شود که هم احساس راحتی به ‌آن‌ها بدهد و هم پاسخ‌گوهای نیازهایشان باشد. نیازهایی از جمله:

  • فضایی مناسب برای مطالعه
  • جایی برای استراحت و خواب و حتی گاهی برای غذاخوردن
  • اتاقی دنج و راحت برای پذیرایی از دوستان‌شان
  • مکانی امن و آرام برای زمان‌های خلوت و تنهایی
  • جایی برای گوش‌دادن به موسیقی و تماشای فیلم
  • و …

ایده خاص برای دکوراسیون اتاق خواب جوان و نوجوان

تقریبا همه نوجوانان در دکوراسیون اتاق خواب خود نیاز به فضایی برای مطالعه دارند. باتوجه به سبک مورد علاقه ایشان می‌توانید از یک میز و صندلی یا تنها یک صندلی برای ایجاد چنین فضایی استفاده کنید. به‌عنوان مثال در تصویر بالا تنها از یک صندلی به‌همراه یک چراغ مطالعه ایستاده استفاده شده‌است. سادگی این دو عنصر می‌تواند در چیدمان به سبک مینیمال به شما کمک کند، و طراحی خاصش سبک چیدمان را مدرن نشان می‌دهد.

بسیاری از جوانان و نوجوانان دوست دارند از انواع عروسک‌ها یا اسباب‌بازی‌ها به‌عنوان اکسسوری در دکوراسیون اتاق خواب‌شان استفاده کنند؛ و این موضوع هیچ ارتباطی به جنسیت آن‌ها ندارد که بخواهید برای انجام این کار به آن‌ها اصرار کنید یا ایشان را مورد سرزنش قراردهید. آن‌ها حتی می‌توانند از گیاهان مورد علاقه‌شان در گلدانی با طراحی و رنگ هماهنگ با دکوراسیون اتاق، نگه‌داری کنند.

خوب است اگر فرزند جوان یا نوجوان‌تان ساز خاصی می‌نوازد یا به آن علاقه دارد، درصورت داشتن فضا، آن را در اتاقش داشته‌باشد. درضمن فراموش نکنید که در اتاق خواب جوان یا نوجوان حتما از آینه‌ای مناسب استفاده کنید. آن‌ها دوست دارند که مدام ظاهرشان را در آینه بررسی کنند! مطلب ما در خصوص “دکوراسیون اتاق خواب کوچک” را مطالعه کنید. در ادامه به چند ایده برای دکوراسیون اتاق میپردازیم.

ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

معمولا دخترها با نظم و دقت بیش‌تری دکوراسیون اتاق‌شان را طراحی کرده و از لوازم‌شان نگه‌داری می‌کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای گرفتن ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به سلیقه خود ایشان اعتماد کنید. اما اگر قصد کمک به آن‌ها را دارید یا دخترخانم‌تان سن کمی دارد و تصمیم‌گیری برایش سخت است، چند ایده پرطرفدار و محبوب میان دخترها برایتان آورده‌ایم؛ می‌توانید از تصاویر زیر در این زمینه کمک بگیرید:

بسیاری از دخترخانم‌ها علاقه خاصی به رنگ‌های پاستلی و ملایم دارند. استفاده از چنین رنگ‌هایی در خصوصی‌ترین حریم آن‌ها در منزل، احساس خوبی به ایشان می‌دهد. بعضی از دخترخانم‌ها ترجیح می‌دهند با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های فانتزی یا با ایده از شخصیت‌های انیمیشنی دکوراسیون اتاق خواب‌ شان را هماهنگ کنند و یک اتاق خواب خاص داشته باشند. چنین دکوراسیونی همیشه فضایی بانشاط و جذاب را برایشان به ارمغان می‌آورد. حتی می‌توان از همین ایده در انتخاب کاغذ دیواری یا رنگ دیوارهای اتاق کمک گرفت.

برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه آینه و میز آرایش (بعد از تخت خواب) از مهم‌ترین اجزای اتاق هستند. بعد از آن‌هم قاب عکس‌هایی خاص و تابلوهایی هماهنگ با سبک چیدمان اتاق. معمولا در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از لوسترهای ظریف ساده یا فانتزی استفاده می‌شود؛ که انتخاب آن به سبک چیدمان اتاق و سلیقه دخترخانم شما دارد.

ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه صورتی

ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه صورتی

بهترین دیزاین اتاق خواب برای دختران میتواند رنگ صورتی باشد. یکی از پرطرفدارترین طیف رنگ‌ها بین دخترخانم‌ها رنگ صورتی است. البته این موضوع را نمی‌توان به همه خانم‌ها تعمیم داد؛ چون خانم‌هایی هم هستند که هیچ تمایلی به انتخاب رنگ صورتی ندارند! این رنگ می‌تواند نمادی از لطافت و ظرافت روحیات خانم‌ها باشد. هرچند که رنگ‌های دیگری هم هستند که چنین شرایطی داشته‌باشند؛ رنگ‌هایی مانند طیف‌های رنگی:

  • بنفش
  • قرمز
  • نارنجی
  • سبز
  • زرد
  • و بسیاری از رنگ‌های ملایم و پاستلی

پیشنهاد می‌کنیم اگر از رنگ صورتی پررنگ به‎‌عنوان رنگ اصلی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه صورتی استفاده می‌کنید، حتما به میزان نورگیر بودن اتاق توجه داشته‌بشید. و این نکته را فراموش نکنید که اگر پنجره بزرگ و رو به آفتابی در آن اتاق وجود ندارد، از رنگ‌های ملایم‌تر طیف صورتی استفاده کنید؛ تا فضای اتاق دلگیر و زننده نباشد.

برای جلوگیری از یکنواختی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه صورتی، می‌توانید این رنگ را با رنگ‌های خنثی مثل سفید یا خاکستری روشن ترکیب کنید. رنگ صورتی به‌عنوان یک رنگ فانتزی و جذاب شناخته‌شده‌است؛ بنابراین در کنارش برای فانتزی‌تر نشان دادن فضا می‌توان از طراحی‌های خاص و بعضی عروسک‌ها بنا به سلیقه دخترتان استفاده کرد. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره انواع کفشور خطی و مزایا و معایبش را بخوانید.

ایده دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

ایده دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

اگر می‌خواهید برای فرزند نوجوان یا جوان‌تان که پسر است، به‌صورت اختصاصی اتاق خاص پسرانه را دیزاین کنید، پیشنهاد می‌کنیم به المان‌های درون تصاویر زیر دقت کنید و از آن‌ها در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دلخواه خود و فرزندتان ایده بگیرید:

یکی از بهترین رنگ‌ها برای دکوراسیون اتاق خواب (بهترین دکوراسیون اتاق خواب)  پسرانه با هر سن و موقعیتی، رنگ سرمه‌ای است. این رنگ نه به اندازه مشکی تاریک و دلگیر است، و نه به اندازه آبی آسمانی کثیفی را زود نشان می‌دهد. از طرفی می‌تواند حس قدرت و اقتدار را به پسرهای جوان و نوجوان القا کند. اگر آن را با رنگ‌های روشن و خنثی مانند سفید، خاکستری روشن و … ترکیب کنید، فوق‌العاده‌تر هم می‌شود!

ایده دیزاین اتاق خواب پسرانه

با قراردادن یک رگال مناسب و تعداد زیادی چوب لباسی در یک اتاق خواب پسرانه، می‌توانید احساس راحتی بیش‌تری به پسرانی بدهید که علاقه چندانی به کمد ندارند! با این کار هم کابوس تمیزکردن کمد را از آن‌ها گرفته‌اید، و هم لباس‌هایشان را بهتر در دسترس‌شان قرارداده‌اید!

از ترکیب چوب و فلز در انتخاب وسایل اتاق، همراه با رنگ‌های خنثی مانند سفید یا مشکی برای پسرها غافل نشوید. درضمن هیچ ایرادی ندارد که پسر جوان یا نوجوان‌تان بخواهد از یک یا چند عروسک در دکوراسیون اتاقش استفاده کند. تا به حال هیچ قانونی برای ممنوعیت استفاده از عروسک برای پسرها نوشته نشده‌است!

ایده دکوراسیون اتاق خواب کودک

هر کودک شاد و بانشاطی نیاز به فضایی مجزا و اختصاصی برای استراحت و بازی دارد. خوب است این فضا مطابق با نیازهای اساسی او و متناسب با سنش طراحی شده‌باشد. برای دکوراسیون اتاق کودک می‌توانید باتوجه به نکاتی که در تصاویر زیر وجود دارد، اتاق کودک‌تان را دیزاین کنید:

یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین کارها برای دکور اتاق خواب کودک استفاده از عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های مورد علاقه اوست.در دیزاین اتاق خواب کودک از سقف اتاق غافل نشوید! با آویختن بعضی اسباب‌بازی‌ها از سقف یا حتی رنگ‌آمیزی خاص با طرح‌های مورد علاقه‌اش می‌توانید احساس خوشایندی در او ایجاد کنید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره انواع آینه ها و کاربردشان را بخوانید.

ایده دکوراسیون اتاق خواب کودک

اگر فضای اتاق کودک‌تان متوسط یا بزرگ است، می‌توانید یک کلبه کوچک پر از اسباب‌بازی برایش درست کنید. متریال این کلبه کوچک می‌تواند بنا به انتخاب شما و کودک‌تان هرچیزی باشد:

• پارچه

• چوب

• مقوا

• و …

  0 تا 100 دکوراسیون مدرن چیست + بهترین ویژگی

ایده دکوراسیون اتاق خواب نوزاد

مهم‌ترین نکته در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد خلوت و تمیز بودن اتاق است؛ طوری که وسایل قابل بلعیدن یا اجسام خطرناک و اضافه در اتاقش قرارداده نشود. چون این اجسام به ظاهر ساده ممکن است به سلامت او آسیب جدی بزنند. در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد نیازی به چیدن اسباب‌بازی‌های ریزودرشت روی زمین نیست؛ چرا که این کار ممکن است به او آسیب بزند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تنها اجزای اصلی را روی زمین قراردهید. اجزای اصلی و اولیه اتاق یک نوزاد عبارت‌اند از:

  • تخت خواب
  • کمد یا رگال لباس
  • سبد لباس
  • یک مبل راحت برای استراحت و شیردهی مادر
  • کمد اسباب‌ بازی

بنابراین جهت حفظ امنیت و سلامت جسمی نوزاد بهتر است اتاق را تمیز و خلوت نگه‌دارید.

ایده دکوراسیون اتاق خواب نوزاد

برای آن‌که اغلب اوقات اتاق نوزادتان تمیز و مرتب دیده‌شود، می‌توانید در دیزاین آن از رنگ‌های خنثی و روشن، بیش‌تر استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید که اتاق خواب نوزاد بیش از حد خلوت و بی‌روح است، می‌توانید از عروسک‌های پارچه‌ای بزرگ و نرم استفاده کنید. البته بهتر است که الیاف‌شانهم سبک باشد تا درصورت سقوط، آسیبی به فرزندتان نزنند.

ایده دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دختر

شاید مهم‌ترین عامل در دکوراسیون اتاق نوزد دختر رنگ‌های روشن و ملایم باشد. که در تصاویر زیر نمونه‌هایی از آن را مشاهده می‌کنید:احتمالا اولین رنگی که به ذهن همه برسد رنگ صورتی باشد! شما می‌توانید از این رنگ در کنار رنگ‌های خنثی و روشن مانند سفید، خاکستری روشن و … استفاده کنید.رنگ گلبهی هم در کنار رنگ‌های سفید، کرم، نباتی و یا طلایی می‌تواند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دختر شما باشد. بدون شک دکوراسیون یک اتاق خواب یاسی یا بنفش برای نوزادان دختر می‌تواند تاثیر خوبی بر روحیه مادر و نوزاد داشته‌باشد.

ایده دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر

از جمله رنگ‌هایی که در طراحی اختصاصی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر کاربرد دارد، رنگ آبی است. شما می‌توانید از طیف‌های روشن یا تیره آن در کنار دیگر رنگ‌ها استفاده کنید.از گذشته افراد زیادی سیسمونی و لوازم مورد نیاز نوزادان پسر را به رنگ آبی آسمانی انتخاب می‌کرده‌اند. اگر می‌خواهید اتاق خواب نوزادتان حالتی نوستالژی داشته‌باشد، می‌توانید از ترکیب رنگ آبی آسمانی با رنگ‌های سفید، آبی کاربنی، سرمه‌ای، خاکستری و … استفاده کنید.

استفاده از ترکیب رنگ‌های سورمه‌ای با سفید و شیری، و به‌کارگیری سبک طراحی مدرن و مینیمال، می‌تواند دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر شما را بی‌نقص و فوق‌العاده نشان دهد. این‌که بتوانید از تناژهای مختلف رنگ آبی در دیزاین اتاق خواب نوزاد پسر استفاده کنید، یک کار حرفه‌ای و منحصربه‌فرد است. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره رفع چکه شیر اهرمی را بخوانید.

ایده دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر

ایده دکوراسیون اتاق خواب عروس

یکی از دغدغه عروس و دامادها برای چیدمان منزل، نداشتن ایده دکوراسیون اتاق خواب عروس است. در این بخش از مقاله سعی کرده‌ایم مهم‌ترین نکات یک دیزاین حرفه‌ای را برای چنین فضایی به شما بگوییم. به تصاویر زیر دقت کنید:

از گذشته تا به امروز سعی می‌کرده‌اند عناصر اتاق خواب عروس را در رنگ‌های روشن (ترجیحا سفید یا شیری و یا …) تهیه کنند. شما نیز می‌توانید از این رنگ‌ها در انتخاب پرده، فرش، سرویس خواب و … استفاده کنید. فراموش نکنید هرچه فضای اتاق خواب‌تان دلبازتر باشد، تاثیر بهتری بر روحیه شما و همسرتان خواهدداشت.

اگر اتاق خواب‌تان دارای پنجره‌ای با چشم‌انداز مناسب است، می‌توانید تخت خواب‌تان را روبه‌روی آن قراردهید تا هر روز صبح رو به همان منظره چشمان‌تان را باز کنید. از مهم‌ترین عناصر در دکوراسیون اتاق خواب عروس، تخت خواب است. بهتراست آن را در مختصاتی وسط دیوار قرار دهید؛ طوری‌که فاصله آن از دیوارهای عمود تقریبا برابر باشد.هم‌چنین به خاطر داشته‌باشید که تا حد امکان اتاق خواب عروس را ساده‌تر دیزاین کنید. چراکه طراحی‌های شلوغ مدت‌هاست که دیگر ترند سال محسوب نمی‌شوند.

ایده دکوراسیون اتاق خواب ساده و مینیمال

امروزه یکی از محبوب‌ترین سبک‌های چیدمان، سبک مینیمال است. این مدل دیزاین به این دلیل محبوب شده که نیاز به اکسسوری‌های زیادی برای پر کردن و شلوغ نشان دادن فضا ندارند. از قضا این سبک طراحی اصرار به خلوت و ساده بودن اجزای محیط دارد.

استفاده از رنگ‌های روشن مانند سفید، کرم، نباتی و … به‌عنوان رنگ اصلی، در کنار رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، قهوه و … یکی از اصول سبک طراحی مینیمال است.برای پویاتر نشان دادن دکوراسیون اتاق خواب به سبک ساده و مینیمال می‌توانید از تکنیک‌های نورپردازی‌ استفاده کنید. البته اگر نورگیر اتاق‌تان مناسب نیست، استفاده از چنین تکنیک‌هایی کاملا ضروری می‌شود.

درضمن به‌کاربردن متریال چوبی در دیزاین‌های مینیمال بسیار مرسوم بوده و جزو زیبایی‌ها و محاسن این سبک به شمار می‌آید. لوازم اتاق خواب شما می‌توانند از متریال فلزی هم ساخته‌شده‌باشند. متریال فلزی در ترکیب با طراحی‌های مدرن، می‌تواند زیبایی و جذابیت خاصی به فضا ببخشد. درضمن اگر نورگیر اتاق خواب‌تان مناسب است، از نور طبیعی غافل نشوید. عدم استفاده از پرده‌ یا حتی پرده با رنگ‌های بسیار روشن، به خوبی می‌تواند این نور را به فضای اتاق شما منتقل کند.

ایده دکوراسیون اتاق خواب عروس

ایده دکوراسیون اتاق خواب سفید

از دیگر دیزاین‌های ترند و محبوب می‌توان به دکوراسیون اتاق خواب سفید اشاره کرد. برای اجرای چنین دکوراسیونی فقط کافی است رنگ سفید را به‌عنوان رنگ غالب انتخاب کنید و دیگر اجزای اتاق را با آن هماهنگ سازید. انتخاب دکوراسیون سفید برای اتاق خواب تا حد زیادی شما را به سبک طراحی مینیمال نزدیک می‌کند. اگر این سبک طراحی را دوست ندارید، می‌توانید با استفاده از انواع اکسسوری‌ها و گلدان گل‌های طبیعی کمی از آن فاصله بگیرید.

در کنار رنگ سفید می‌توانید از دیگر رنگ‌ها هم استفاده کنید. اما به یاد داشته‌باشید که رنگ سفید رنگ اصلی اتاق خواب شماست؛ و در استفاده از هر رنگی به‌جز آن نباید زیاده‌روی کرد. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ترکیب رنگ سفید و لوازمی با سبک طراحی کلاسیک هم می‌تواند به اندازه لوازم با سبک طراحی مدرن، زبا و جذاب باشد.

ایده خاص برای دکوراسیون اتاق خواب

ایده دکوراسیون اتاق خواب چوبی

اگر به سبک روستیک علاقه‌مند هستید و دوست دارید فضای اتاق‌تان شبیه فضای یک کلبه چوبی وسط جنگل باشد، پیشنهاد می‌کنیم از دکوراسیون اتاق خواب چوبی استفاده کنید. همان‌طور که از نامش پیداست، باید متریال اصلی لوازم در چنین اتاقی از چوب باشد.

  دوش حمام هوشمند چیست و چه مزایایی دارد؟

با استفاده از کمدها و باکس‌های چوبی متعدد در فضای اتاق خواب می‌توانید هم از بی‌نظمی و آشفتگی‌ها جلوگیری کنید و هم سبک دکوراسون چوبی را به بهترین وجه پیاده‌سازی نمایید. اگر برای دکوراسیون اتاق خواب چوبی، چوب‌هایی با رنگ تیره را انتخاب کردید، مابقی المان‌ها را با رنگ روشن انتخاب کنید؛ به این ترتیب فضا از یک‌نواختی و دلگیری درمی‌ آید.

ایده دکوراسیون اتاق خواب چوبی

برای زیباتر کردن اتاق می‌توان تمام دیوارها یا بخشی از آن‌ها را با دیوارپوش‌های چوبی پوشاند. نکته دیگری که در عکس بالا وجود دارد این‌است که اگر کمی اتاق را خلوت‌تر و به دور از طراحی‌های پیچیده دیزاین کنید، در کنار داشتن یک اتاق خواب چوبی، اتاق‌ تان مینیمال هم خواهد بود!

شما هم اگر ایده دکوراسیون اتاق خوابی (ایده اتاق خواب، پذایرایی و …) دارید که در این مقاله نبوده، حتما در قسمت کامنت‌ها به ما اطلاع دهید؛ تا همه دوستان بتوانند از ایده شما هم استفاده کنند. مقاله ما در خصوص ایده دکوراسیون پذیرایی را مطالعه کنید.

برخی از سوالات متداول

ایده دکوراسیون اتاق خواب باید چه قواعدی داشته باشد؟

نورپردازی - انتخاب و هماهنگ‌سازی رنگ‌ها - انتخاب و هماهنگ‌سازی اکسسوری‌ها با لوازم اصلی - سبک چیدمان لوازم اصلی و فرعی - نوع چیدمان باتوجه به متراژ اتاق خواب و ...

ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه چگونه است؟

معمولا دخترها با نظم و دقت بیش‌تری دکوراسیون اتاق‌شان را طراحی کرده و از لوازم‌شان نگه‌داری می‌کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای گرفتن ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به سلیقه خود ایشان اعتماد کنید. اما اگر قصد کمک به آن‌ها را دارید یا دخترخانم‌تان سن کمی دارد و تصمیم‌گیری برایش سخت است، چند ایده پرطرفدار و محبوب میان دخترها برایتان آورده‌ایم؛

2 thoughts on “13 بهترین ایده دکوراسیون اتاق خواب + تصویر

  1. پریناز گفت:

    سلام خیلی ممنون بابت ایده دکوراسیون اتاق خواب. ایده های خیلی خوبی گفتید.

    1. modiran seo گفت:

      سلام ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *