مقالات کاربردی

بهترین عکس و مدل های سرویس بهداشتی لاکچری 2024

چطور یک طراحی لوکس در سرویس بهداشتی داشته باشیم؟

سرویس‌های بهداشتی یکی از مهم‌ترین نقاط هر خانه به حساب می‌آیند. نظر شما در مورد طراحی لوکس سرویس بهداشتی منزل‌تان چیست؟ چطور می‌توان یک دستشویی شیک و زیبا داشت؟ آیا برای این کار باید تن به یک بازسازی تمام عیار دهید و همه چیز را از کف تا سقف عوض کنید؟ یا با چند ترفند ساده می‌توانید ظاهری بسیار شیک و لوکس به سرویس بهداشتی خود دهید؟ طراحی یک دستشویی شیک، سخت‌ترین قسمت طراحی خانه به شمار می‌رود؛ چرا که هم فضایی کوچک و هم سیستم لوله‌کشی پیچیده‌ای دارد. در این‌جا قصد داریم به شما ترفند‌های ساده‌ای را معرفی کنیم که به واسطه آن‌ها بتوانید با صرف کم‌ترین هزینه، بیش‌ترین تغییرات را در سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید.

در انتها نیز متوجه خواهیدشد که برای طراحی سرویس بهداشتی لوکس و مدرن لازم نیست هزینه و وقت زیادی را صرف کرده و تمام بخش‌های سرویس را تغییر دهید. پس برای این‌که بدانیم چه‌طور یک طراحی لوکس در سرویس بهداشتی داشته باشیم با ما همراه شوید.

بهترین تاسیسات سرویس بهداشتی

مهم‌ترین نکته در طراحی سرویس بهداشتی لاکچری استفاده از تاسیسات مناسب و سالم است. فراموش نکنید که تغییرات در سیستم‌های اساسی سرویس بهداشتی مانند:

  • لوله‌‌کشی
  • سیستم آب و فاضلاب
  • سیستم گرمایشی
  • و …
  0 تا 100 انواع دکوراسیون داخلی به زبان ساده + معرفی 7 سبک

کاری هزینه‌بر و سخت است؛ اما می‌توانید برخی از سیستم‌های ساده و مستقل منزل‌تان مانند محل قرارگیری کاسه روشویی، توالت و… را به سلیقه خودتان تغییر دهید. اما همین تغییرات کوچک و بزرگ می‌تواند منجربه ایجاد شیک ترین مدل سرویس بهداشتی شود.

15 ترفند برای طراحی سرویس بهداشتی لوکس و مدرن

در این‌جا قصد داریم به شما 15 ترفند برای طراحی سرویس بهداشتی لوکس و مدرن را با صرف کم‌ترین هزینه و بیش‌ترین تغییرات، ارائه دهیم. در انتها شما نیز متوجه آن خواهیدشد که برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس (سرویس بهداشتی شیک) و زیبا، لازم نیست تا هزینه و وقت زیادی را صرف کرده و تمام بخش‌های سرویس خود را تغییر دهید. پس برای این‌که بدانیم چه‌طور یک طراحی لوکس در سرویس بهداشتی داشته باشیم، با ما همراه شوید. با مطالعه دکوراسیون لاکچری با این سبک بیش‌تر آشنا شوید. هم‌چنین سعی کردیم با قراردادن انواع عکس دستشویی شیک و عکس دستشویی لاکچری در هر بخش، شما را بیش از پیش با چنین فضاهایی آشنا نماییم.

دستشویی شیک

1. خرید یک وان یا کابین دوش لوکس

یکی از مهم‌ترین اجزایی که به زیبایی هرچه بیش‌تر حمام شما کمک می‌کند، داشتن یک کابین دوش یا وان بسیار لوکس و مدرن است. پس اگر قصد دارید تا حمام خود را کمی تغییر دهید؛ یا ظاهر آن را کاملا مجلل و امروزی کنید، بهتر است در گام اول به فکر خرید یک وان عالی یا یک کابین دوش بسیار زیبا باشید. با این کار بیش‌ترین تغییر در دکوراسیون داخلی حمام شما ایجاد خواهد شد. پینهاد می شود مقاله دکوراسیون سرویس بهداشتی را مطالعه کنید.

2. از وان‌ های جکوزی استفاده نمایید

خوشبختانه امروزه در بازار انواع مختلف وان جکوزی با قیمت‌ها و اندازه‌های متنوع به چشم می‌خورند. اگر می‌خواهید ظاهر حمام شما بسیار لاکچری و دیدنی باشد، بهتر است حتما به جای وان معمولی، از وان‌های جکوزی استفاده نمایید. این وان‌ها علاوه بر ظاهری شیک، کاربرد بسیار مناسبی در کاهش دردهای عضلانی و رفع گرفتگی‌های بدن دارند.

3. استفاده از دوش‌ های دیجیتال یا توکار در طراحی سرویس بهداشتی لاکچری

در حال حاضر برند‌های حرفه‌ای تولیدکننده شیرآلات و دوش‌ توکار، محصولات دیجیتال خود را روانه بازار کرده‌اند. این نوع شیرآلات بسیار مجلل، خاص و منحصربه‌فرد هستند و قادر به تغییر ظاهر حمام شما به‌صورت کلی هستند. پس اگر هزینه‌ برای شما به‌عنوان یک محدودیت محسوب نمی‌شود، می‌توانید از دوش‌های دیجیتال استفاده نمایید. حتی می‌توانید انواع دوش توکار را در حمام نصب کنید؛ که ما در این زمینه دوش‌های توکار برند آلمار ایتالیا را پیشنهاد می‌کنیم. محصولات سردوش حرفه ای و علم دوش را مشاهده نمایید.

عکس دستشویی شیک

4. نورپردازی مناسب دستشویی شیک

هرچند که معمولا طراحی نورپردازی برای سرویس بهداشتی جز آخرین گزینه‌های طراحی یک دستشویی شیک (دستشویی باکلاس) است؛ اما بهتر است که همان ابتدای کار یک نورپردازی مناسب برای سرویس بهداشتی طراحی گردد. چرا که آیتم‌های نوری در سرویس بهداشتی به اندازه لوله کشی این فضا مهم است! از طرفی اگر همان ابتدای کار سیستم نورپردازی طراحی نشود، برای ایجاد آن باید دیوار یا زمین سرویس بهداشتی را تخریب کنید و هزینه زیادی برای حل این مسئله متحمل شوید. هر چه میزان نور در یک سرویس بهداشتی بیش‌تر باشد، سرویس دلباز‌تر به نظر می‌رسد. پیشنهاد می شود درباره توالت فرنگی در فضای کوچک بخوانید.

شیک ترین مدل سرویس بهداشتی

5. استفاده از اثاثیه مدرن در حمام لوکس و مدرن

شما می‌توانید از اثاثیه شیک و فانتزی همانند قفسه کتاب یا مبل راحتی در حمام خود استفاده کنید. با این کار ظاهر دستشویی شیک شما کاملا متمایز خواهد شد. هم‌چنین می‌توانید از حمام برای استراحتی طولانی مدت استفاده نمایید.

6. هماهنگ کردن اکسسوری حمام در طراحی ست سرویس بهداشتی لوکس

شما می‌توانید برای طراحی ست سرویس بهداشتی لوکس (ست سرویس دستشویی لاکچری)، اکسسوری حمام و دستشویی را با هم ست کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید رنگ روشویی کابینتی را با پرده، رنگ حوله‌ها و پکیج حمام ست کنید. به این شکل، ظاهر حمام شما بسیار شیک خواهدشد. مثلا انواع اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی برند ویسن‌تین گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

طراحی سرویس بهداشتی لاکچری

7. از یک المان چشم‌ گیر استفاده نمایید

گاهی کافی‌ست برای جلب توجه هرچه بیش‌تر، در حمام یا سرویس بهداشتی، یک وسیله چشم‌گیر با رنگ جیغ و روشن قراردهید. به‌عنوان مثال یک کابینت بنفش سیر می‌تواند در حمام جلب توجه زیادی کند. اگر قصد ندارید هزینه‌ی زیادی را صرف کنید، حتی یک آویز دیواری چشم‌گیر نیز می‌تواند همین تاثیر را داشته‌باشد. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره نورپردازی سرویس بهداشتی را بخوانید.

طراحی سرویس بهداشتی لوکس و مدرن

8. از تاثیر رنگ‌ ها غافل نشوید

رنگ‌بندی می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر جذابیت دکوراسیون دستشویی شیک داشته‌باشد. برای تغییر رنگ‌بندی، اصلا لازم نیست که تمام کاشی‌های کف و دیوار‌ها را عوض کنید. تنها کافی‌ست تا با اضافه کردن یک استیکر ساده دیواری یا تغییر رنگ کابینت، تغییر به‌سزایی در دکوراسیون داخلی دستشویی خود ایجاد کنید.

  طراحی به سبک تلفیقی چیست و چه کاربردی در طراحی دکوراسیون دارد؟

9. از رنگ‌ های خنثی استفاده کنید

در حال حاضر رنگ‌های خنثی مثل ترکیب سفید و خاکستری، بیش‌ترین استفاده را در دکوراسیون حمام دارند. پس اگر شما نیز می‌خواهید تا حمام‌تان ظاهری لوکس، مدرن و امروزی داشته‌باشد، بهتر است این ترکیب رنگی را به کار بگیرید. علاوه‌بر آن، هوشمندانه خواهدبود اگر از طرح‌های گل‌دار یا هندسی در کنار این ترکیب رنگی استفاده‌شود. با این کار خنثی بودن رنگ دیوارها با چند المان ساده از بین می‌رود؛ و سرویس بهداشتی شما ظاهری جذاب به خود خواهدگرفت.

طراحی ست سرویس بهداشتی لوکس

10. انتخاب پوشش مناسب برای دیوار و زمین یک دستشویی شیک

برای پوشش سطح دیوار و کف یک سرویس بهداشتی لوکس و مدرن معمولا از انواع سرامیک‌ها یا رنگ استفاده می‌کنند. بهترین گزینه برای دیوار‌های دستشویی سرامیک است؛ اما اگر به استفاده از آن‌ها علاقه ندارید، می‌توانید از رنگ‌های روغنی استفاده کنید تا درصورت قرارگرفتن در مجاورت آب، دیوار دچار آسیب نگردد. مهم‌ترین نکته در انتخاب مصالح مناسب این است که بتواند در برابر آب و رطوبت از خود مقاومت نشان‌دهد. انواع سنگ‌های طبیعی از جمله مرمر، سرامیک‌ها و… هم برای کف‌پوش و هم برای دیوار‌ها انتخاب مناسبی هستند. از انواع شیر روشویی روکار مجموعه دیدن فرمایید.

11. تابلوهای نقاشی یا آثار هنری در دستشویی شیک

شاید در ابتدا استفاده از یک تابلو نقاشی یا اثر هنری در طراحی سرویس بهداشتی لاکچری، خیلی منطقی به نظر نرسد. اما اگر به فکر مدرنیته و دکوراسیون سرویس بهداشتی خود هستید، باید هم‌گام با مد پیش بروید. در قوانین امروزی مد، شما می‌توانید برای زیباتر کردن ظاهر سرویس بهداشتی خود، از یک تابلوی هنری بهره ببرید.

تابلوهای نقاشی یا آثار هنری در دستشویی شیک

12. در طراحی سرویس بهداشتی لاکچری به کوچک‌ ترین جزئیات توجه کنید

گاهی استفاده از جزئیات بسیارکوچک می‌تواند تاثیر بسیاربزرگی بر ظاهر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بگذارد. به‌عنوان مثال، استفاده از حوله‌های رنگی با طرح‌های منحصربه‌فرد، می‌تواند ظاهر حمام شما را به‌صورت کامل تحت تاثیر قراردهد. پس از جزئیات کوچک غافل نشوید. شما حتی می‌توانید در انتخاب سبد حوله یا ظروف شیشه‌ای مخصوص لوسیون‌های مختلف دقت کافی را به خرج داده و آن‌ها را براساس دکوراسیون داخلی حمام خود انتخاب کنید. درواقع با انجام این کار هم به فکر کاربرد و هم زیبایی اکسسوری حمام خودتان هستید. گاهی یک کوزه‌ی کوچک، یک گلدان زیبا و یا حتی چند شاخه گل ساده می‌تواند تغییرات بزرگی را ایجاد کنند.

13. از گل‌ های طبیعی در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید

گل‌های طبیعی می‌توانند تاثیر به‌سزایی بر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بگذارند. گل‌ها، رنگ‌های مختلفی دارند و علاوه‌بر ظاهری زیبا، می‌توانند هوا را نیز خوش‌عطر کنند. شما می‌توانید به‌صورت روزانه گل‌های رنگارنگ مختلفی را در گلدان داخل حمام خود قرار دهید و به این ترتیب تنوعی زیبا و گسترده در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید. جهت خرید و مشاهده قیمت دستشویی فرنگی کلیک کنید.

از گل‌های طبیعی در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید

14. انتخاب شیرآلات لوکس برای شیک ترین مدل سرویس بهداشتی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سرویس بهداشتی ، شیرآلات آن است. شما می‌توانید تنها با تعویض شیرآلات حمام توکار خود و خرید شیرآلاتی مدرن ، ظاهر سرویس بهداشتی خود را به صورت کلی تغییر دهید. به‌عنوان مثال شیرآلات توکار نوبیلی ایتالیا می‌توانند بهترین گزینه برای این کار باشند. از طرفی بهتر است کاربرد شیرآلات را نیز در نظر داشته‌باشید و آن را براساس سایر المان‌های سرویس بهداشتی انتخاب کنید. این کار نسبت به بازسازی کلی حمام بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است و تاثیر بسیار زیادی دارد.

انتخاب شیرآلات لوکس برای شیک ترین مدل سرویس بهداشتی

15. تغییر کابینت روشویی در طراحی سرویس بهداشتی لوکس و مدرن

قرار دادن کابینت زیر روشویی علاوه‌بر زیبایی، به شما این امکان را می‌دهد تا لوازم مورد نیاز خود را در آن قراردهید. به‌عنوان مثال با قراردادن چند حوله تمیز، صابون و شامپو، دیگر نیازی نیست برای دسترسی به این موارد از حمام خارج شوید. در عین حال کابینت‌های بسیار زیبایی در بازار وجود دارند که می‌توانند تاثیر به‌سزایی بر دکوراسیون داخلی حمام شما بگذارند. مثلا انواع کابینت روشویی‌های برند کاسالورا می‌توانند دست شما را در دیزاین فضای سرویس بهداشتی باز بگذارند؛ چرا که محصولات این برند به‌صورت کاملا سفارشی و در ابعاد و رنگ دل‌خواه شما قابل طراحی و اجرا هستند.

  0 تا 100 دکوراسیون مدرن چیست + بهترین ویژگی

سخن پایانی

در مطلب فوق به ارائه نکاتی درباره طراحی یک دستشویی شیک و دستشویی های لاکچری برای منازل و آپارتمان‌ها پرداختیم. و طی آن 15 نکته اساسی در طراحی شیک‌ترین مدل سرویس بهداشتی را به شما ارائه دادیم؛ تا بتوانید با رعایت این نکات و الهام گرفتن از مطالب این مقاله، به دیزاین سرویس بهداشتی لاکچری مد نظرتان بپردازید. در بخش نظرات می‌توانید تجربه خود یا اطرافیان را در این زمینه با ما و دیگر دوستان گلزارهوم به اشتراک بگذارید.

برخی از سوالات متداول

ترفند های طراحی سرویس بهداشتی لاکچری کدام اند؟

خرید یک وان یا کابین دوش لوکس - از وان‌های جکوزی استفاده نمایید - استفاده از دوش ‌های دیجیتال یا توکار - نورپردازی مناسب - استفاده از اثاثیه مدرن و ...

ترفندهای ساده برای طراحی سرویس بهداشتی لوکس کدام اند؟

از گل‌های طبیعی در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید - از تاثیر رنگ‌ها غافل نشوید - از یک المان چشم‌گیر استفاده نمایید - هماهنگ کردن اکسسوری حمام و ...

2 thoughts on “بهترین عکس و مدل های سرویس بهداشتی لاکچری 2024

  1. زهرا گفت:

    سلام خیلی عالی بود
    ایده گل طبیعی در طراحی سرویس بهداشتی لوکس عالیه

    1. modiran seo گفت:

      سلام ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *