پروژه مجتمع تفریحی تجاری لاله پارک تبریز که دارای دو بخش مرکز خرید و هتل میباشد. این پروژه در شهر تبریز واقع شده و در آن از شیرآلات بهداشتی الپس استفاده شده است .

✅ لاله پارک، یک مجتمع تجاری، تفریحی، اقامتی در تبریز و در بزرگراه پاسداران ضلع جنوب شرقی میدان فهمیده واقع در جنب شهرک فرشته جنوبی است . این مجموعه از دو بخش، شامل مرکز خرید و هتل پنج ستاره تشکیل شده‌است. هتلِ این مجموعه با عنوان هتل کایا لاله پارک، دهمین شعبه از شعبه‌های گروه هتل‌های زنجیره‌ای کایا در ترکیه است.

✅ مجموعه لاله پارک با سرمایه‌گذاری «علی پولاد» که اصالتاً اهل تبریز و ساکن استانبول است [۵] احداث شده‌است. وی در این پروژه ۸۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده‌است

✅ هتلِ این مجموعه با نام هتل کایا لاله پارک، در ۲۲ تیر ۱۳۹۵ به صورت رسمی افتتاح شد. این هتل در واقع دهمین شعبه از شعبه‌های گروه هتل‌های زنجیره‌ای کایا در ترکیه است. در طبقه همکف هتل، بخش‌هایی نظیر لابی، کافی‌شاپ مدرن و کتابخانه تعبیه شده‌است. یک رستوران و یک سالن کنفرانس به مساحت ۲٬۰۰۰ متر مربع با قابلیت تقسیم به سالن مجزا در طبقه اول و ۵ سالن کنفرانس کوچک در طبقه دوم با میانگین ۱۰۰ تا ۱۸۰ مترمربع مساحت از دیگر متعلقات هتل لاله است.

✅ در ۱۱ طبقه بعدی این هتل نیز که اختصاص به اتاق‌ها و واحدهای اقامتی دارد، ۱۹۲ اتاق استانداردِ ۳۵ متری، ۲۵ سوئیت ۶۴ متری و یک رویال سوئیت ۱۸۰ متری احداث شده‌است. طبقه فوقانی هتل نیز دارای یک رستوران بزرگ، یک مجموعه بزرگ ورزشی با مجموعه‌هایی چون استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، حمام ترک، سالن‌های ورزشی و سالن استراحت است.

مجتمع تفریحی تجاری لاله پارک تبریز
کارفرما : جناب آقای علی پولاد
منطقه : شهر تبریز
مجهز به شیرآلات بهداشتی الپس