درباره گلزار هوم

ما در شرکت گلزار اتصال، با ۲۵ سال سابقه، یکی از قدیمی‌ترین واردکنندگان تاسیسات ساختمانی مانند شیرآلات سرویس‌های بهداشتی، چینی‌آلات بهداشتی، روشویی، فلاش تانک، دوش حمام و … در ایران هستیم که به عنوان نماینده بهترین و معتبرترین برندهای خارجی در کشور فعالیت می‌کنیم.

ماموریت ما این است که محصولاتی را به خانه‌های ایرانیان بیاوریم که هموطنان‌مان تا سالیان سال از تجربه خریدشان لذت ببرند. به همین دلیل، ما در مجموعه گلزار اتصال کالاهای ساختمانی را از بهترین کارخانه‌های خارجی که از لحاظ کیفیت تراز اول هستند، تامین می‌کنیم. گفتنی است که کالاهایی که به فروش می‌رسانیم، حاصل تلاش، تجربه و نکته‌سنجی موسسان و تیم تحقیق و توسعه مجموعه ماست.
خرید شیرآلات به صورت حضوری و شو روم

خدمات ما

  • ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناس فروش: کارشناسان فروش گلزار اتصال در صورت نیاز از پروژه شما بازدید می‌کنند و فهرستی از محصولات را بر اساس نیاز و بودجه شما در اختیارتان قرار می‌دهند.
  • ارائه طراحی سرویس بهداشتی در کمتر از ۴۸ ساعت: انجام کلیه امور مربوط به طراحی و اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، ارائه رندر از سرویس بهداشتی به منظور درک بهتر از محصول قبل از خرید و ارائه فایل‌های سه بعدی تمامی محصولات از دیگر خدمات گلزار اتصال است.
  • خدمات پس از فروش: نصب و راه‌اندازی محصولات خریداری شده توسط متخصصین تکنسین گلزار اتصال یکی دیگر از خدمات مجموعه ماست. قابل ذکر است که همه محصولات ما دارای ۵ سال گارانتی رایگان و و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند که خیال شما را از بابت خرید راحت می‌کند.
  • خدمات ویژه: ارائه تمامی فایل‌های مربوط به نصب و نقشه‌های ابعادی محصولات و ارائه قطعات یدکی در حین تحویل کالا (به اندازه ۵۰ درصد از کل خرید) از دیگر خدمات شرکت گلزار اتصال است.

برندهای ما

همانطور که اشاره کردیم، ما در شرکت گلزار اتصال با برندهای معتبر بسیاری همکاری می‌کنیم. در حال حاضر، شرکت گلزار اتصال تنها نماینده انحصاری توزیع محصولات برندهای زیر در کشور است.

مزایای همکاری با ما

انبار مجموعه گلزار هوم با فضایی بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع، در حال حاضر مملو از انواع کالاها و محصولات مختلف است. این مزیت سبب می‌شود تا مشتریان ما در هر زمانی که بخواهند جهت خرید کالاهای مورد نیازشان اقدام کنند و هیچ‌گونه نگرانی بابت کمبود محصولات نداشته باشند.

همچنین، شوروم مدرن شیرآلات و لوازم ساختمانی گلزار اتصال به طور دائمی در حال فعالیت است که علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آن اقدام کرده و محصولات مورد نیازشان را از نزدیک مشاهده کنند.