مقالات کاربردی

نحوه نصب شیر روشویی توکار + فیلم آموزش نصب شیر روشویی توکار

نصب شیر روشویی توکار

یکی از تجهیزاتی که ما هرروز با آن سروکار داریم شیر روشویی است. بنابر استفاده مکرر، امکان خرابی و از کارافتادگی آن بسیار بالاست. از این رو نیازمند تعویض آن‌ها خواهیم بود، تا نه تنها شیرآلاتی سالم داشته باشیم، بلکه تحولی نیز در فضای سرویس بهداشتی ایجاد کنیم. از طرفی دیگر هنگام بازسازی خانه خود نیاز به ایجاد تغییرات خواهیم داشت و یکی از آن تغییرات نصب شیرآلات جدید می‌باشد. به همین دلیل بهتر است با نحوه نصب شیر روشویی آشنا شویم تا هنگام تهیه شیرآلات جدید در انتخاب مدل به ما کمک کند؛ هم‌چنین در مواقع ضروری نیز خودمان بتوانیم آن را نصب کنیم.

یکی از مدل‌های محبوب میان شیرآلات، شیرهای روشویی توکار هستند. بنابراین اگر قصد خرید این مدل شیرآلات را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله را دنبال کنید تا با نحوه نصب شیر روشویی توکار به خوبی آشنا شوید. به این ترتیب می‌توانید در وضعیت شیرآلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه منزل یا محل‌ کار خود را تحول اساسی ایجاد نمایید. کافی‌ست که مراحل انجام آن را با دقت و به‌درستی انجام داده و در هر مرحله از محکم‌کاری و عدم بروز مشکلات اطمینان حاصل فرمایید.

نحوه نصب شیر روشویی توکار

راهنمای نصب شیر روشویی توکار

شیرآلات روشویی توکار به‌دلیل ساختار مینیمال و جلوه مدرنی که دارند، این روزها باب سلیقه بسیاری از افراد شده‌اند. به‌خصوص که فضای کم‌تری را نیز اشغال می‌کنند. از این‌رو یکی از چالش برانگیزترین مباحث، آشنایی با نحوه نصب شیر روشویی توکار است. اگرچه سپردن این کار به دست افراد متخصص در حوزه نصب شیرآلات به مراتب بهتر خواهد بود، اما دانستن مراحل انجام آن می‌تواند برای ما نیز مفید باشد.

زیرا زمانی که ما آشنایی کامل با نحوه نصب آن داشته باشیم بهتر می‌توانیم تصمیم بگیریم که آیا این نوع شیرآلات مناسب خانه یا محل کار ما هستند یا خیر. برخی ممکن است فکر کنند که نصب این نوع شیرآلات بسیارسخت است و دردسرهای زیادی به همراه خواهد داشت. درنتیجه از انتخاب کردن آن صرفه‌نظر کنند. به همین دلیل ما در ادامه ضمن تهیه ویدیوی راهنمای نصب شیر توکار روشویی، برخی از بهترین گزینه‌ها در انتخاب شیرآلات توکار را نیز برای شما به شتراک گذاشته‌ایم.

  10 تکنیک رفع مشکل گرفتگی توالت فرنگی

فیلم آموزش نصب شیر روشویی توکار

آموزش دیدن برای بسیاری از موارد – به‌خصوص کارهای فنی و فیزیکی – با مشاهده کردن بسیار تاثیرگذارتر است. از این رو گلزارهوم برای نصب شیر توکار روشویی، ویدیوی آموزشی را برایتان تهیه کرده است تا با دیدن آن بهتر با نحوه کار آشنا شوید. این ویدیو می‌تواند آگاهی کامل نسبت به مراحل نصب این نوع شیرآلات را به شما بدهد. در فیلم آموزش نصب شیر روشویی توکار، مراحل نصب را به شکل گام به گام مشاهده خواهید کرد:

 مراحل نصب شیر روشویی توکار در خانه 

اگر شما فردی آچار به‌دست هستید و در کارهای فنی تجربه دارید می‌توانید با دیدن این فیلم آموزشی به نصب شیرآلات توکار خود اقدام کنید. درغیراین‌صورت بهتر است که آن را به افرادی متخصص بسپارید. همان‌طور که مشاهده کردید شاید به‌نظر برسد که مراحل نصب آن‌قدرها سخت و پیچیده نباشد و هر کسی بتواند آن‌ را انجام دهد.

با این همه ما توصیه می‌کنیم که برای نصب شیرآلات از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. اما اگر در کارهای فنی تجربه دارید می‌توانید با مشاهده فیلم آموزش نصب شیر روشویی روکار نسبت به مراحل انجام آن آگاهی پیدا کرده و خودتان آن را انجام دهید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره آموزش نصب روشویی کابینتی را بخوانید.

توصیه می‌کنیم پیش از شروع به انجام مراحل نصب، چندین‌بار ویدیو را با دقت مشاهده کنید. حتما ابزار و وسایل لازم برای انجام کار را نیز پیش از شروع آماده کنید. به این ترتیب می توانید مراحل کار را با دقت بیش‌تری پیش برده و از انجام صحیح آن اطمینان حاصل کنید. برای آشنایی با انواع روشویی، برروی لینک آن کلیک کنید.

نصب شیر روشویی

آموزش نصب شیر ظرفشویی

معمولا برای شیر ظرفشویی از شیرآلات توکار استفاده نمی‌شود و از مدل‌های معمولی و یا شاوری (شلنگ‌دار) استفاده می‌شود. به همین دلیل، ما در کنار راهنمای نصب شیر کاسه روشویی توکار، کلیاتی از آموزش نصب شیر ظرفشویی نیز برای شما در این مطلب قرار داده‌ایم؛ تا در نتیجه بتواند در انتخاب و نصب شیرآلات به شما کمک کند.

نصب شیر توکار روشویی

مراحل نصب شیر ظرفشویی

  1. نصب شلنگ‌های پیسوار در زیر شیر
  2. بستن پیچ زیربند پایین شیر در قسمت مربوط آن.
  3. قرار دادن اورینگ برروی محل قرارگیری شیر از بالا، به‌طوری که زیر شیر ظرفشویی قرار بگیرد.
  4. شیر ظرفشویی به‌همراه شلنگ‌های متصل به آن در سوراخ تعبیه شده قرار می‌گیرند.
  5. از پایین، واشرهای لاستیکی و فلزی در زیر شیر قرار می‌گیرند.
  6. مهره زیربند در آن قسمت بعد از واشرها قرار می‌گیرد تا برروی پیچ‌های زیربند بسته شود.
  7. در نتیجه شیر برروی محل قرارگیری‌اش برروی سینک، محکم می‌شود.
  8. زیر سینک، شلنگ‌های پیسوار برروی شیرهای‌ پیسواری که در پایین قرار دارند نصب می‌شوند.
  9. درنهایت جریان آب در قسمت‌های مختلف شیر ظرفشویی بررسی می‌شوند تا از هرگونه نشتی و ایرادی جلوگیری شود.

برای تهیه شیر‌های ظرفشویی باکیفیت و شکیل، پیشنهاد می‌دهیم از فروشگاه اینترنتی گلزارهوم دیدن فرمایید.

  دلایل گرفتگی سینک ظرفشویی + تکنیک رفع گرفتگی خانگی

معرفی برخی از بهترین شیرهای روشویی توکار

پس از مشاهده آموزش نصب شیر ظرفشویی یا دستشویی توکار، نوبت آن است که با برخی از بهترین مدل‌های شیر روشویی توکار موجود در بازار آشنا شوید. آشنایی با چگونگی نصب شیرآلات توکار ما را متوجه آن می‌سازد که نحوه نصب آن‌ها، آنقدرها هم مشکلات و دردسر ندارد. بنابراین نوع شیرآلات توکار نیز می‌توانند در انتخاب ما در تهیه شیرآلات برای خانه یا محل کار خود راه باز کنند و قرار بگیرند. در ادامه می‌توانید با چند نمونه از بهترین شیرهای روشویی توکار در بازار آشنا شوید.

شیر روشویی توکار نوبیلی مدل ABC

  • شیر روشویی توکار نوبیلی مدل ABC

شیر روشویی توکار ABC یکی از شیرآلات مدرن برند نوبیلی است. برند نوبیلی با سال‌ها تجربه در تولید شیرآلات بهداشتی این مدل شیر روشویی باکیفیترا طراحی و تولید کرده است. این محصول از بهترین شیرآلات توکار به حساب آمده و می‌توان با نصب این روشویی توکار در سرویس بهداشتی خانه یا محل کار نمایی نوین به آن‌ها بخشید. این مدل شیر دارای یک مغزی، پلاک، هندل و آبریز است.

هم‌چنین ساختار این شیر به صورت دایره‌ای می‌باشد که به‌گونه‌ای بسیار مدرن و مینیمال می‌باشد. از این رو می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب برای سرویس‌های کوچک و یا حمام‌هایی با فضای کم‌تر و طراحی‌های داخلی مدرن دانست. به این شکل می توانید کاربری عالی از این شیر روشویی دریافت کنید.

مزایا :

  1. این مدل شیر روشویی از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. درنتیجه می‌توانید با استفاده از آن از طول عمر و دوام آن نیز اطمینان خاطر داشته باشید.
  2. این شیر دارای فرآیند شست‌وشوی بسیار ساده و سریع است؛ چراکه لکه‌های زیادی برروی آن باقی نمی‌مانند. به این شکل شما با یک تمیزکاری ساده، دوباره همان جلوه تازه و زیبا را در آن خواهید دید.

آموزش نصب شیر ظرفشویی

  • شیر روشویی توکار نوبیلی مدل ACQUERELLI

شیر روشویی توکار Acquerelli یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین شیرآلات توکار است که توسط برند باکیفیت نوبیلی ساخته شده است. نحوه نصب شیر روشویی توکار Aquerelli درست مانند نصب سایر شیر‌های روشویی‌ توکار می‌باشد. این مدل شیر روشویی تقریبا مشابه نمونه قبلی است، با این تفاوت که پنل پشتی آن می‌تواند ساختاری به‌مراتب زیباتر و شکیل‌تر به نمای کلی آن بدهد.

اگر به‌دنبال خرید یک شیر روشویی شیک و درعین‌حال ساده و امروزی هستید، این مدل می‌تواند برای شما یک گزینه عالی باشد. نظرات مشتریان و تجربیات استفاده از محصولات برند نوبیلی حاکی از آن است که سرویس‌های شیرآلات این برند دارای دوام بالا و عمری مفید می‌باشند. درنتیجه می‌توان از آن‌ها برای تغییر سرویس شیرآلات خانه یا محل کار با اطمینان خاطر استفاده کرد.

مزایا :

  1. این شیر روشویی توکار، کاربردی بسیار ساده دارد
  2. فضای کم‌تری را به خود اختصاص می‌دهد
  3. دارای فرآیند نظافت آسان می‌باشد
  4. مدل قرارگیری آن به شکلی است که حین باز کردن مجرای آب، تماس آب با بدنه شیر کم‌تر خواهد بود. درنتیجه بدنه شیر کم‌تر جرم می‌گیرد و لک می‌شود.

شیر روشویی توکار

  • شیر روشویی توکار نوبیلی مدل BLUES با آبریز خمیده

شیر روشویی توکار نوبیلی مدل BLUES با آبریز خمیده، طراحی بسیار خاص و چشم‌گیری دارد. در درجه اول باید گفت که نصب شیر روشویی توکار BLUES مانند سایر روشویی‌های توکار می‌باشد. درواقع روشویی توکار BLUES یکی دیگر از مدل‌های مینیمال و نوین شیرآلات نوبیلی به حساب می‌آید. این شیر نیز روکش براق و کرومی داشته و می‌توان این نوید را داد که این روکش کیفیت و جلای خود را حفظ خواهد کرد. از این رو مشکلی در براق ماندن آن در طول زمان پیش نخواهد آمد.

البته بدیهی است که در صورت تماس و ماندگاری آب برروی بدنه شیر، شاهد کدر شدن موقتی آن خواهیم بود. در این صورت با استفاده از پاک‌کننده‌های غیراسیدی و شست‌وشوی مناسب، می‌توان دوباره به سرعت جلا و جلوه اولیه روکش کرومی شیر را بازگرداند. لازم به ذکر است که فرم شیر خمیده این مدل کمی متفاوت به چشم می‌آید. درنتیجه انتخاب این محصول برای آن دسته از افرادی که ترجیح می‌دهند شیرآلات انتخابی آن‌ها متمایز از مدل‌های همیشگی باشد گزینه مناسبی خواهد بود. در مقاله‌ای دیگر نیز راهنمای خرید روشویی را می‌توانید مطالعه کنید.

مزایا :

  1. لک‌پذیری کم‌تر
  2. شست‌وشوی آسان‌تر
  3. اشغال فضای کم‌تر
  4. زیبایی منحصربه‌فرد در سرویس بهداشتی.
  • انواع شیرهای روشویی دیگر

برای انتخاب سایر شیر‌های روشویی توکار باکیفیت می‌توانید به فروشگاه گلزارهوم مراجعه کرده و از میان مدل‌های متنوع شیرآلات، بهترین شیر روشویی توکار را خریداری کنید. فراموش نکنید که نصب شیر روشویی توکار برای مدل‌های مختلف را نیز هنگام خرید درنظر داشته باشید. چیزی که در این‌جا به شما فرصت می‌دهد تا انتخابی ایده‌آل و بدون نقص داشته باشید، تنوع مدل‌ها و نمونه‌های شیرآلات است. این موضوع باعث می‌شود که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و شیر روشویی مناسبی برای سرویس بهداشتی منزل یا محل کار خود خریداری کنید.

  0 تا 100 نحوه تعویض مغزی شیر اهرمی + بهترین زمان تعویض

مقاله در یک نگاه

یکی از مهم‌ ترین تجهیزات در هر خانه‌ای، شیرآلات آن می‌باشد. شیرآلات علاوه‌بر کاربردی بودن، بخش مهمی از طراحی و دکوراسیون سرویس‌ بهداشتی، حمام‌ها و آشپزخانه‌ها هستند. بنابراین در بازسازی خانه‌های خود و یا در صورت خراب شدن آنها نیاز به خرید شیرآلات جدید خواهیم داشت. یکی از انتخاب‌های محبوب این‌روزها، شیرآلات توکار هستند. اما نصب متفاوتی که دارند ممکن است جلوی خیلی از ما را برای انتخاب آن‌ها بگیرد. ما در این مقاله نحوه نصب شیر روشویی توکار (طریقه نصب شیر روشویی) را در قالب آموزش ویدیویی ارائه کردیم تا در تصمیم‌تان شما را راهنمایی کند؛ هم‌چنین در مواقع ضروری با استفاده از آن شیرآلات را خودتان نصب کنید. به‌علاوه آن برخی مدل‌های برتر شیرآلات توکار موجود برای سهولت در انتخاب شما معرفی کردیم.

شما چه تجربه‌ای در خصوص نصب شیر روشویی دارید؟ یا معمولا برای خرید سرویس شیرآلات یا یک شیر تک، به چه مواردی توجه می‌کنید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب‌لاگ گلزارهوم در میان بگذارید. همین‌طور توصیه می‌کنیم که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظر آن‌ها را نیز در این زمینه جویا شوید.

برخی از سوالات رایج :

مراحل نصب شیر ظرفشویی چیست

نصب شلنگ‌های پیسوار در زیر شیر/ستن پیچ زیربند پایین شیر در قسمت مربوط آن. / قرار دادن اورینگ برروی محل قرارگیری شیر از بالا، به‌طوری که زیر شیر ظرفشویی قرار بگیرد. / شیر ظرفشویی به‌همراه شلنگ‌های متصل به آن در سوراخ تعبیه شده قرار می‌گیرند. / از پایین، واشرهای لاستیکی و فلزی در زیر شیر قرار می‌گیرند و ...

نصب شیر روشویی توکار در خانه بهتر است چطور انجام شود؟

اگر شما فردی آچار به‌دست هستید و در کارهای فنی تجربه دارید می‌توانید با دیدن فیلم آموزشی به نصب شیرآلات توکار خود اقدام کنید. با این همه ما توصیه می‌کنیم که برای نصب شیرآلات از متخصصان این حوزه کمک بگیرید

2 thoughts on “نحوه نصب شیر روشویی توکار + فیلم آموزش نصب شیر روشویی توکار

  1. رضا گفت:

    سلام و ممنون بابت فیلم آموزش نصب شیر روشویی خیلی خوب بود.

    1. modiran seo گفت:

      سلام ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *