مقالات کاربردی

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت شیر ظرفشویی کدامند؟

قیمت شیر ظرفشویی

اگر تصمیم به خرید شیر ظرفشویی گرفته اید، بهتر است در خصوص فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت شیر ظرفشویی بیشتر بدانید. با شناخت این فاکتورهای مهم، می توانید بهتر نسبت به خرید یک محصول و رد محصول دیگر تصمیم گیری کنید. این چیزی است که احتمالا نظر شما را به سمت برخی از برندها جلب کرده و بعضی دیگر از برندها را از چرخه انتخاب شیر ظرفشویی جدید خارج خواهد کرد.

قیمت شیر ظرفشویی از چه عواملی تاثیر می پذیرد؟

برند از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت شیر ظرفشویی

زمانی که در میان برندهای مختلف شیرهای ظرفشویی به دنبال یک محصول مناسب هستید، بدیهی است که با برندهای به صورت ذاتی ارزان قیمت یا گران قیمتی روبرو خواهید شد. برخی از این برندها به واسطه شهرت و اعتبار و سابقه و قدمتی که دارند، دارای نرخ بالاتری بوده و البته غالبا به همان نسبت نیز کیفیت محصولات مناسبی را همراه دارند. همین طور بعضی دیگر از برندهای کم کیفیت که مشکلاتی در خصوص محصولات آن ها تجربه شده است، با نرخ های پایین تری همراه هستند.

اما در این میان باید در نظر داشته باشید که گاهی اوقات در میان برندهای ارزان قیمت می توان محصولات عالی و دارای کیفیت مناسب را یافت. کافی است که به سراغ تامین کننده ای بروید که برندهای برتر جهانی را با قیمت های مناسب شناخته و نسبت به تامین و ارائه آن ها به مصرف کننده و مشتری ایرانی اقدام کرده باشد.

در میان برندهای میان رده، همیشه محصولات مناسبی می توان یافت که ضمن داشتن زیبایی و جلوه لازم، از کیفیت و طول عمر بالایی نیز برخوردار باشند.

فاکتور تاثیرگذار در قیمت شیر ظرفشویی

جنس شیر ظرفشویی

یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت شیر ظرفشویی را باید جنس شیر بدانیم. اگر چه در ظاهر به نظر می رسد که جنس تمام شیرهای ظرفشویی مشابه یکدیگر است، اما در واقع بدنه شیرآلات و روکش آن ها با هم تفاوت دارد و این موضوع پس از مدتی استفاده مشخص خواهد شد. بدیهی است که خرید شیر ظرفشویی با جنس بدنه و روکش مرغوب تر، به پرداخت مبلغ بالاتری منتهی خواهد شد؛ اما به یاد داشته باشید که این موضوع باعث می شود تا مدت زمان طولانی تری از شیرآلات منتخب خود استفاده کرده و همچنان شکل ظاهری و کیفیت عملکرد آن ها حفظ شود.

انواع فاکتور تاثیرگذار در قیمت شیر ظرفشویی

طراحی ظاهری شیر ظرفشویی

دیگر مورد موثر در قیمت شیرآلات به طور کلی، طراحی ظاهری است. هر آن قدر که طراحی ظاهری ساده تر و نسبت به مدل های ابتدایی نزدیک تر باشد، نرخ کمتری برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد. اما اگر طرفدار مدل های لوکس و با طراحی های خاص باشید، باید خود را برای پرداخت قیمت بالاتری جهت خرید شیرآلات آماده سازید.

معرفی محصول

شیر ظرفشـویی الپس مدل CLASSIC

جنس تنه این شیر از آلیاژ برنج بوده و جنس دسته آن نیز همان آلیاژ برنج است. پوشو رنگ برنزی این شیر کلاسیک برند الپس عالی به نظر می رسد و رنگ مات آن جلوه ای کاملا کلاسیک و شیک به همراه دارد. این نوع شیر ظرفشویی در جای خود ثابت قرار گرفته است، اما علم از قسمت میانه شیر می تواند به اندازه ۱۸۰ درجه بچرخد.

تمام فاکتور های تاثیرگذار در قیمت شیر ظرفشویی

شیر ظـرفشویی ویسن تین مدل DIAMOND

جنس تنه این شیر با ساختار هندسی خاص آن، از برنج بوده و رنگ کرومی دارد. رنگ کرومی روکش این شیر ظرفشویی از نوع براق بوده و با خرید این محصول از برند ویسن تین می توانید از کیفیت کارکرد و دوام عالی آن مطمئن باشید. شیر ظرفشویی ویسن تین مدل DIAMOND منحصر به فردترین طراحی را در بین مدل های شیرآلات مخصوص آشپزخانه دارد. طراحی الماسی شکل آن و صاف بودن ساختار بدنه، به شکلی منحصر به فرد به نظر می رسد. جالب است بدانید که برای نصب این شیر به هیچ گونه پیچ و مهره یا آچار نیاز نخواهید داشت، یک قطعه پلاستیکی رزوه دار در این شیر وجود دارد که شما به راحتی بدون نیاز به آچار امکان نصب شیر را خواهید داشت.

عوامل و فاکتور تاثیرگذار در قیمت شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی شاوری FLOVA کد DS80202

شیر ظرفشویی شاوری مدل DS80202 به رنگ مات بسیار جذابی با برند FLOVA عرضه شده است. این محصول، به صورت شیر ظرفشویی شاوری یا شیر ظرفشویی شلنگ دار است. شلنگ استفاده شده در این شیر ظرفشویی از نوع شلنگ استیل به طول 70 سانتیمتر بوده و کارایی عالی دارد. سردوش ظرفشویی از نوع تلسکوپی بوده و قابلیت چرخش 360 درجه دارد.

عوامل و فاکتور تاثیرگذار در قیمت شیر ظرفشویی چیست

کلام آخر

شما چه موارد دیگری را در قیمت گذاری شیر ظرفشویی موثر می دانید که در بالا به آن ها اشاره نشده باشد؟ نظرات خود در این باره را با ما و دیگر کاربران وبلاگ گلزارهوم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *