مقالات کاربردی

نکات مهم در خرید روشویی کابینتی کدامند؟

خرید روشویی کابینتی

اگر تصمیم دارید برای تکمیل سرویس بهداشتی منزل یا محل کار و شرکت خود، با خرید روشویی کابینتی ترکیب تازه ای ایجاد کرده و در ضمن، سطح کارایی را نیز بالا ببرید، لازم است به نکاتی توجه داشته باشید که شاید هر یک در نوع خود، چندان بااهمیت به نظر نرسند، اما در نهایت باعث می شوند که خریدی هوشمندانه تر داشته باشید.
در ادامه با وبلاگ گلزارهوم همراه باشید تا ببینیم نکات مهم در خرید روشویی کابینتی کدامند.

خرید روشویی کابینتی

1. به فضای در اختیار خود توجه کنید

شاید به جرات بتوان گفت، نخستین موردی که در خرید روشویی کابینتی باید به آن توجه نشان دهید، فضای در اختیار شما است. بدیهی است که ابعاد روشویی که برای خرید آن اقدام می کنید، باید در تناسب با فضایی که در سرویس بهداشتی برای قرار دادن آن در اختیار دارید، باشد. در صورتی که روشویی بسیار بزرگ تر از پتانسیل فضای شما بوده یا بسیار کوچکتر باشد، نوعی ناهماهنگی در چیدمان و همین طور کاربرد آن خواهید داشت.

از این روی پیش از آن که برای خرید اقدام کنید، برآورد درستی از فضای در اختیار خود در سرویس بهداشتی داشته و سپس یک محدودیت ابعاد در نظر بگیرید. به این شکل جستجوی شما میان انواع و اقسام مدل های روشویی کابینتی، به مراتب هوشمندانه تر خواهد بود. گاهی اوقات انتخاب نادرست ابعاد روشویی با فضایی که در سرویس بهداشتی وجود دارد، باعث می شود که حتی زیباترین و شکیل ترین مدل ها، در فضای سرویس بهداشتی به شکلی بی قواره به چشم آمده و حتی کارایی لازم را نداشته باشند.

از این روی در صورتی که به ترکیب بندی فضا و تناسب آن با خرید خود توجه و دقت کافی نداشته باشید، احتمال این که محصول در نهایت برای فضای شما مناسب نباشد، بسیار بالا خواهد بود. راهنمای خرید روشویی کابینتی را بخوانید.

خرید روشویی کابینتی

2. طرح و سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید

حال می توانید با در نظر داشتن ابعاد متناسب، وارد حوزه انتخاب طرح و سبک مورد نظر خود شوید. حتما شما یک الگوی ذهنی از سبکی که برای خرید روشویی کابینتی می پسندید، در ذهن دارید؛ اما اهمیت زیادی دارد که از میان مدل های مختلف روشویی های کابینتی، مدلی را انتخاب کنید که تناسب زیادی با طرح ذهنی شما داشته باشد. در حال حاضر مدل های بسیار متنوعی وجود دارد و اگر بخواهید به همان ساختارهای قدیمی متکی و محدود بمانید، مدل ها و طرح های بسیار متفاوت و جذابی را از دست خواهید داد. از این جهت حتما فرصت کافی را برای انتخاب میان طرح های مختلف، اختصاص داده و پس از آن برای انتخاب یک طرح متفاوت و در نوع خود جذاب اقدام کنید.

3. به رنگ روشویی کابینتی فکر کنید

خوشبختانه در مدل های جدید ارائه شده در خصوص انواع و اقسام روشویی های کابینتی، برخلاف گذشته، با تنوع رنگ بالایی روبرو هستیم. این چیزی است که باعث می شود دست شما حین انتخاب یک رنگ برای خرید روشویی کابینتی کاملا باز باشد. به این صورت می توانید یک روشویی تماما سفید خریداری کرده یا به سراغ یک طرح تیره و کاملا سیاه رنگ بروید. همین طور انواع رنگ های ترکیبی، طوسی، سیلور و … در مدل های مختلف روشویی کابینتی عرضه شده اند.

در حالی که برای انتخاب رنگ روشویی کابینتی به دنبال بهترین گزینه هستید، به یاد داشته باشید که این تنها رنگ نیست که باید جداگانه مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید، بلکه لازم است که حتی در انتخاب رنگ، وسعت فضا را در نظر داشته باشید. گاهی اوقات این رنگ ها هستند که وسعت یا محدودیت فضا را به شکلی تعیین کرده یا به آن دامن می زنند.

خرید روشویی کابینتی

4. برای خرید روشویی کابینتی حتما به جنس آن توجه کنید

پاشیدن آب به روشویی و در تماس قرار گرفتن آن با رطوبت، چیزی اجتناب ناپذیر است. بنابراین اهمیت زیادی دارد که حتما به جنس روشویی توجه کامل داشته باشید. ترجیحا جنس روشویی باید ضدآب بوده و حین استفاده از آن، نگرانی بابت پاشیدن قطرات آب به بدنه آن نداشته باشید. به یاد داشته باشید که شما هر روز با این روشویی سر و کار خواهید داشت و صرفه جویی جهت خرید یک جنس نامرغوب و ارزان قیمت به هیچ وجه عقلانی نیست. اکثر مدل های عرضه شده در فروشگاه اینترنتی گلزارهوم، جنس بدنه و روکش ضدآب و ضدرطوبت داشته و می توانید با خرید آن ها، از این مورد اطمینان خاطر داشته باشید.

5. به تعداد کشوها یا کمدهای روشویی کابینتی دقت کنید

چرا به جای کاسه روشویی های همیشگی، به دنبال خرید روشویی کابینتی می رویم؟ می خواهیم به جز بهره برداری از زیبایی آن، از کشو یا کمدهای روشویی کابینتی نیز استفاده کنیم. در این کشو و کمدها که در برخی مدل های محدود و در بعضی دیگر، قابل توجه هستند، امکان قرار دادن حوله، انواع شوینده ها، خوشبوکننده ها و غیره را داریم. به واقع فلسفه ساخت این سبک از روشویی ها، جای دادن بخشی تمیز و محافظت شده در سرویس های بهداشتی به شکل کمد و کشو برای قرار دادن برخی تجهیزات بوده است. از این رو در هنگام انتخاب یک مدل، به این نکات توجه کافی داشته باشید.

معرفی چند مدل روشویی کابینتی مدرن

روشویی کابینتی کاسالورا مدل VIGO

این روشویی کابینتی ساختاری عالی داشته و برای جای دادن تجهیزات مختلف، عالی است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید سه کشو و سه کمد کوچک در آن تعبیه شده و سنگ طبیعی کانتر نیز از جلا و کیفیت عالی برخوردار است. جنس بدنه این مدل از جنس چوب پلای وود انتخاب شده و اگر در مورد آن بدانید، حتما تائید خواهید کرد که این جنس از طول عمر بالایی برخوردار است. کاسه روشویی در این مدل از روشویی کابینتی، روی کانتر سنگی قرار گرفته و همین باعث تجدید زیبایی و ظرافت آن می شود. ترکیب رنگ این روشویی کابینتی نیز باعث شده که شباهت زیادی به سنگ طبیعی داشته و به خوبی در فضای سرویس بهداشتی امروزی جای می گیرد.

روشویی کابینتی کاسالورا مدل VIGO

روشویی کابـینتی کاسالورا دوقلو مدل BAXTER

این روشویی کابینتی نسبت به مدل قبلی، ساده تر طراحی شده و فاقد کاسه روشویی است. به این معنا که شما باید کاسه روشویی مجزا روی آن قرار دهید. به علاوه در این محصول آینه نداریم و در صورتی که مایل به نصب آینه در سرویس بهداشتی منزل یا محل کار خود باشید، باید یک آینه متناسب با طراحی روشویی کابینتی، انتخاب کرده و به دیوار آویزان کنید. بدنه این محصول از جنس چوب ترموود بوده و صفحه کانتر آن می تواند از جنس های چوب، کورین، شیشه یا کوارتز انتخاب شود. لازم به ذکر است که پس از سفارش محصول، می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی گلزارهوم در زمانی کمتر از 25 روز، دریافت کنید.

روشـویی کابینتی کاسالورا مدل RIVOLLI کد CASA-R9

روشویی کابینتی کاسالورا مدل RIVOLLI با رنگ سفید و زه های طلایی رنگ خود، مناسب آن دسته از افرادی است که به فضاهای روشن علاقه مند هستند. جنس بدنه چوبی آن، بسیار زیبا و بادوام به نظر رسیده و با آینه های همراه، عرضه می شود. صفحه کانتر محصول از سنگ طبیعی انتخاب شده و کمدها نیز دارای آرام بند هستند. رنگ بدنه پلی اورتان در ترکیب با سنگ کف سرویس بهداشتی، سازگاری کاملی داشته و سازنده در انتخاب این رنگ بدنه، ظرافت عالی به خرج داده است.

روشویی کابینتی کاسالورا مدل MARCO

روشویی کابینتی کاسالورا مدل MARCO از جنس چوب پلای وود ساخته شده و دو کشوی همراه با آرام بند دارد. به این شکل پس از باز کردن درب کشوها، موقع بستن آن ها، ضربه ناشی از بسته شدن نداریم و ضامن آرام بند، باعث می شود که کشوها به آرامی بسته شده و به جای نخستین خود بازگردند. این روشویی ترکیبی بسیار زیبا و شیک داشته و از بهترین نمونه های مدرن و جدید به حساب می آید. کانتر سرامیکی روشویی کابینتی کاسالورا مدل MARCO، با انواع سیستم های سرویس بهداشتی در تناسب است و می توان این محصول را در ابعاد مختلف سفارش داد.

روشویی کابینتی کاسالورا مدل MARCO

روشویی کابینتی کاسالورا مدل ROMANTIC

این محصول از برند کاسالورا طراحی لاکچری دارد و سبک ایتالیایی آن کاملا مشهود است. پایه دار بودن روشویی کابینتی کاسالورا مدل ROMANTIC باعث شده تا خریداران آن از سطح رضایت بالاتری برخوردار بوده و این محصول را در زمره بهترین مدل های کاسالورا به لحاظ زیبایی و کارایی قرار دهند. پایه های این مدل، موجب می شود که رطوبت در سرویس بهداشتی به کف روشویی سرایت نکرده و به علاوه نظافت و تمیزکاری بخش زیرین آن نیز با راحتی بیشتری انجام شود.

این روشویی جدید برند ایتالیایی کاسالورا در قالب کابین روشویی و بدنه و همین طور جزئیات به کار رفته در کابینت دستشویی از سبک هنری مدرن بهره برده است. اما جالب است بدانید که متریال به کار رفته در آن از سبک طراحی کلاسیک برخوردار هستند. این کابینت روشویی از جنس پلای وود ساخته شده و در برابر رطوبت که همیشه در سرویس بهداشتی به نوعی با آن سر و کار داریم، مقاومت کامل از خود نشان می دهد. البته به جز آن یک لایه رنگ پلی اورتان نیز بر بدنه روشویی کشیده شده و سطح مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت بالاتر رفته است.

روشویی کابینتی کاسالورا مدل ROMANTIC

سخن پایانی

شما کدام یک از مدل های روشویی کابینتی که در بالا معرفی شد را بیشتر می پسندید؟ به طور کلی زمانی که قصد خرید داشته باشید، به دنبال چه مشخصاتی خواهید بود و چه مدلی را از میان محصولات مختلف، انتخاب خواهید کرد؟ نظرات و ایده های خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *