مقالات کاربردی

خرید آینه چراغ دار از بهترین اکسسوری دکوراتیو

آینه چراغ دار

یکی از بهترین انواع آینه ها که می توان از آن ها برای سرویش بهداشتی نیز به شکلی موثر استفاده کرد، آینه چراغ دار است. چراغ دار بودن این آینه ها، در عین ایجاد زیبایی قابل توجه، باعث می شود که حین استفاده از آینه، جزئیات کامل چهره شما نیز در آن دیده شود و این کاربری بهتری به وجود خواهد آورد. اگر علاقه مند به خرید آینه چراغ دار هستید، می توانید بهترین این محصولات را جستجو کرده و نوع آینه ای کامل و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

در فروشگاه اینترنتی گلزارهوم، انواع آینه های چراغ دار عرضه شده است و می توانید از میان آن ها بهترین نمونه را مطابق با سلیقه و نیازهای خود خریداری کنید. برای شناخت بهتر این محصول، در ادامه با ما همراه باشید.

خرید آینه چراغ دار

آینه های چراغ دار عموما ضدبخار بوده و برای نصب کردن در حمام نیز که انباشته از بخار می شود، کارایی بسیار خوبی دارند. به این صورت در شرایطی که بخواهید در حمام آینه نصب کرده و حین حمام کردن از آن استفاده کنید، این نوع آینه ها از بهترین گزینه های پیش روی شما محسوب خواهند شد.

به علاوه این امکان وجود دارد که آینه مورد نظر خود را با یکی از انواع چراغ های ال ای دی مهتابی یا آفتابی انتخاب کنید. بدیهی است که نور مهتابی چراغ های ال ای دی در این آینه ها، باعث تابیدن نور آبی خواهد شد و در صورتی که نور آفتابی را انتخاب کرده باشید، نور زرد رنگ می تابد. این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و هر یک از افراد با توجه به سلیقه و انتظارات خود می توانند یکی از این دو نوع نور ال ای دی را برای آینه های چراغ دار انتخاب کنند.

از آینه های چراغ دار در سرویس بهداشتی و حمام، میز کنسول اتاق خواب، لابی ساختمان و نیز ورودی استخرها استفاده می شود. همین طور شما می توانید از این نوع آینه در اتاق خواب خود نیز استفاده کرده و بدون نیاز به روشن کردن چراغ اتاق، قادر به رویت چهره خود در آینه باشید. این برای ساعات شب بسیار مناسب خواهد بود.

پیشنهاد می شود مقاله علت سفت شدن شیر اهرمی  را مطالعه کنید.

معرفی محصولات پرفروش

آینه چراغ دار گرد کد FK-211

این آینه دارای ترکیب دایره ای بوده و کاملا ضدبخار طراحی شده است. به این شکل حتی با نصب آن در حمام نیز مشکلی وجود نخواهد داشت و آینه بخار به خود نمی گیرد. ابعاد این محصول در قطرهای 60 سانتی متر، 70 سانتی متر و 80 سانتی متر بوده و می توانید بسته به سلیقه و نیاز خود یکی از این ابعاد آینه را خریداری نمایید.

آینه چراغ دار گرد کد FK-211

آینه چراغ دار گرد کد FK-214

این محصول نیز همان مشخصات ضدبخار بودن را داشته و می توانید از آن در محیط هایی که احتمال بخار زیاد وجود دارد نیز استفاده کنید. همین طور نصب آن در اتاق خواب، کنسول، میز آرایش، سرویس بهداشتی، حمام و … کارایی خواهد داشت.

آینه چراغ دار گرد کد FK-214

کلام آخر

شما برای خرید آینه چراغ دار به چه گزینه هایی توجه می کنید و معمولا چه مدلی را در قیاس با سایر مدل ها، برتر می دانید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وبلاگ در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *